Üniversitemiz İrfan Can Köse Meslek Yüksekokulu tarafından “Adım Adım Dijital Pazarlama ve E-Ticaret” konulu söyleşi gerçekleştirildi.
Yönetim ve Organizasyon Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Dr. Eda Tutak ile Ceza İnfaz ve Güvenlik Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Asiye Küçükosman tarafından organize edilen ve SEOPix Dönüşüm Odaklı Dijital Pazarlama Yöneticisi Büşra Şefkatli’nin konuk olduğu “Adım Adım Dijital Pazarlama ve E-Ticaret” konulu söyleşi hem sanal hem de yüz yüze katılımla gerçekleşti.
Çok sayıda akademik personelin ve öğrencinin katılım gösterdiği söyleşide Büşra Şefkatli tarafından “Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Pazarlama İçin İzlemeniz Gereken 9 Adım, Dijital Pazarlamanın Günümüzdeki Önemi, Markalar İçin Dijital Pazarlama Neden Önemli? Seo Uygulaması Nedir? Seo Çalışmalarında Kriterler Nelerdir? Google Search Console Grafiği Nedir?” konuları hakkında önemli bilgiler verildi.
Programa sanal ortamda katılan İrfan Can Köse Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Hasan Ayaydın; “Dijitalleşme, çağımızın bir gerçeğidir. Dijitalleşme her alanda dönüşümü sağladığı gibi pazarlama alanında değişen bir pazarlama algısının ortaya çıkmasına neden oldu. İşletmeler artık geleneksel pazarlama tekniklerini terk etmeye başlayıp, dijital platformlarda ürünlerini ve kendilerini topluma göstermeye çalışıyor. Özellikle Covid-19 ile birlikte insanlar bir tık ile ticaret yapmayı daha da benimsedi. Tüketiciler, dakikalar içinde hem zaman hem de ulaşım maliyetinden tasarruf ederek onlarca ürünü karşılaştırarak, ürünlerinin özelliklerine bakarak satın alabiliyor. Bu yüzden işletmelerin bu potansiyeli görerek pazarlamayı dijital mecralara taşıması hiç şaşırtıcı değil” dedi. Söyleşi, katılımcılardan gelen soruların yanıtlanmasının ardından son bulurken, katılımcılar bir sürpriz ile karşı karşıya kaldı. “E-ticaret, hayal ettiğiniz şeyin kapınıza gelmesidir” diyen Şefkatli öğrencilere yönelik olarak “Şu an ne hayal ediyorsunuz, kapınıza neyin gelmesini isterdiniz?” sorusunu yöneltti. Öğrencilerimizin soruya cevaben “Acıktıklarını ve kapıda bir dürüm olsa ne güzel olurdu” demeleri üzerine Şefkatli’nin “O halde sanal dürümler gerçek olsun, dürümleriniz kapıda sizleri bekliyor, afiyet olsun gençler!” demesi ile birlikte salonda alkışların koptu. Sürprizlerini burada sonlandırmayan SEOPix Dönüşüm Odaklı Dijital Pazarlama şirketi, çekiliş ile iki öğrencimize hediye yollayacaklarını da ifade etti.
Gerçekleştirilen program hakkında Rektörümüz Prof. Dr. Halil İbrahim Zeybek şunları söyledi: “Dijitalleşmenin sürekli yeni şeyler getirdiği dünyamızda öğrencilerimize alanında yetkili kişiler tarafından eğitimler ve bilgilendirmeler yapmaya devam diyoruz. Çünkü sayısız faydasının yanında pek çok zararının ve tehlikenin de barındığı dijital ortam hakkında bilinçli adımlar atmamız gerekiyor. Üniversitemiz İrfan Can Köse Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen programda önemli çıktıların elde edildiğine inanıyorum. Bu amaçla da programda emeği geçenleri kutluyor, konuk katılımcımıza da değerli bilgilerinden ve öğrencilerimize yaptığı sürprizden dolayı teşekkür ediyorum.”
Yönetim ve Organizasyon Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Dr. Eda Tutak ile Ceza İnfaz ve Güvenlik Hizmetleri Programı Bölüm Başkanı Öğr. Gör. Asiye Küçükosman tarafından organize edilen ve SEOPix Dönüşüm Odaklı Dijital Pazarlama Yöneticisi Büşra Şefkatli’nin konuk olduğu “Adım Adım Dijital Pazarlama ve E-Ticaret” konulu söyleşi hem sanal hem de yüz yüze katılımla gerçekleşti.
Çok sayıda akademik personelin ve öğrencinin katılım gösterdiği söyleşide Büşra Şefkatli tarafından “Dijital Pazarlama Nedir? Dijital Pazarlama İçin İzlemeniz Gereken 9 Adım, Dijital Pazarlamanın Günümüzdeki Önemi, Markalar İçin Dijital Pazarlama Neden Önemli? Seo Uygulaması Nedir? Seo Çalışmalarında Kriterler Nelerdir? Google Search Console Grafiği Nedir?” konuları hakkında önemli bilgiler verildi.
Programa sanal ortamda katılan İrfan Can Köse Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Hasan Ayaydın; “Dijitalleşme, çağımızın bir gerçeğidir. Dijitalleşme her alanda dönüşümü sağladığı gibi pazarlama alanında değişen bir pazarlama algısının ortaya çıkmasına neden oldu. İşletmeler artık geleneksel pazarlama tekniklerini terk etmeye başlayıp, dijital platformlarda ürünlerini ve kendilerini topluma göstermeye çalışıyor. Özellikle Covid-19 ile birlikte insanlar bir tık ile ticaret yapmayı daha da benimsedi. Tüketiciler, dakikalar içinde hem zaman hem de ulaşım maliyetinden tasarruf ederek onlarca ürünü karşılaştırarak, ürünlerinin özelliklerine bakarak satın alabiliyor. Bu yüzden işletmelerin bu potansiyeli görerek pazarlamayı dijital mecralara taşıması hiç şaşırtıcı değil” dedi. Söyleşi, katılımcılardan gelen soruların yanıtlanmasının ardından son bulurken, katılımcılar bir sürpriz ile karşı karşıya kaldı. “E-ticaret, hayal ettiğiniz şeyin kapınıza gelmesidir” diyen Şefkatli öğrencilere yönelik olarak “Şu an ne hayal ediyorsunuz, kapınıza neyin gelmesini isterdiniz?” sorusunu yöneltti. Öğrencilerimizin soruya cevaben “Acıktıklarını ve kapıda bir dürüm olsa ne güzel olurdu” demeleri üzerine Şefkatli’nin “O halde sanal dürümler gerçek olsun, dürümleriniz kapıda sizleri bekliyor, afiyet olsun gençler!” demesi ile birlikte salonda alkışların koptu. Sürprizlerini burada sonlandırmayan SEOPix Dönüşüm Odaklı Dijital Pazarlama şirketi, çekiliş ile iki öğrencimize hediye yollayacaklarını da ifade etti.
Gerçekleştirilen program hakkında Rektörümüz Prof. Dr. Halil İbrahim Zeybek şunları söyledi: “Dijitalleşmenin sürekli yeni şeyler getirdiği dünyamızda öğrencilerimize alanında yetkili kişiler tarafından eğitimler ve bilgilendirmeler yapmaya devam diyoruz. Çünkü sayısız faydasının yanında pek çok zararının ve tehlikenin de barındığı dijital ortam hakkında bilinçli adımlar atmamız gerekiyor. Üniversitemiz İrfan Can Köse Meslek Yüksekokulu tarafından gerçekleştirilen programda önemli çıktıların elde edildiğine inanıyorum. Bu amaçla da programda emeği geçenleri kutluyor, konuk katılımcımıza da değerli bilgilerinden ve öğrencilerimize yaptığı sürprizden dolayı teşekkür ediyorum.”
- Gösterim 1539
- Toplam 3